Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Záchrana lázní Kyselka
Erba, Lukáš ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tématem této práce je kampaň za záchranu lázní Kyselka, kterou vedla "Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví" a studentská iniciativa "Opravte Kyselku!". Hlavním cílem této práce je prozkoumat tuto kampaň a zjistit, jak se aktivisté občansky angažovali, že se jim podařilo přimět vlastníky k rekonstrukci zchátralých lázní. Práce popisuje a vysvětluje průběh kampaně, ukazuje na jednotlivé strategie aktivistů, snaží se najít nejúspěšnější události a důvody, které stály za úspěchem těchto událostí. Práce je koncipována jako případová studie a k nalezení odpovědí byly použity různé metody: studium různých dokumentů, rozhovory s jednotlivými aktivisty, analýza diskuzí v médiích aj. V závěrečné části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrženy další možnosti výzkumu.
Image značky Mattoni
Hašková, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat image značky Mattoni na trhu v České republice. Práce je rozdělena do tří kapitol. První část se zabývá teoretickými východisky, charakterizuje značku jako takovou, její image a komunikaci. Druhá kapitola se věnuje společnosti Karlovarské minerální vody a jejím dceřiným značkám. Podrobně je pak rozebrána značka Mattoni, její portfolio, angažovanost v různých oblastech a zajímavé způsoby komunikace. Poslední kapitola je určena samotnému výzkumu image značky Mattoni na trhu v České republice a následné SWOT analýze. Poté jsou shrnuty výsledky a navržena doporučení do budoucna.
Záchrana lázní Kyselka
Erba, Lukáš ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tématem této práce je kampaň za záchranu lázní Kyselka, kterou vedla "Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví" a studentská iniciativa "Opravte Kyselku!". Hlavním cílem této práce je prozkoumat tuto kampaň a zjistit, jak se aktivisté občansky angažovali, že se jim podařilo přimět vlastníky k rekonstrukci zchátralých lázní. Práce popisuje a vysvětluje průběh kampaně, ukazuje na jednotlivé strategie aktivistů, snaží se najít nejúspěšnější události a důvody, které stály za úspěchem těchto událostí. Práce je koncipována jako případová studie a k nalezení odpovědí byly použity různé metody: studium různých dokumentů, rozhovory s jednotlivými aktivisty, analýza diskuzí v médiích aj. V závěrečné části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrženy další možnosti výzkumu.
Event marketing
Martinková, Anna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v komunikačním mixu společností Karlovarské minerální vody, a.s. a EMCO spol. s.r.o. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Mattoni a EMCO. Dále je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.